tisdag, februari 14, 2006

Bitterhet som livshållning

Från dagens Metro. På Dubbelt så kul har de hittat en follow-up. Samt skänker kärlek till alla.

3 kommentarer:

  1. Jäpp! Så känns det ofta... ;o)

    SvaraRadera
  2. http://thedarkcyde.net/gallery/albums/userpics/Funny/Forums/normal_hass_bling.jpg

    SvaraRadera
  3. Anonym1:11 fm

    haha, undrar om killen vet om hur poppis han har blivit i bloggvärlden. Någon borde skicka ett mail eller nåt =)

    SvaraRadera