Det känns som att utrikespolitiska föreningen i Göteborg jämfört med dito i Lund följer mainstreamfåran i samhällsdebatten. Har dom någonsin frågat dig, Ali, om du har lust att föreläsa i gbg?
Hur är det med den utrikespolitiska föreningen i Linköping? Har dom någonsin frågat dig om du är intresserad av att föreläsa? Om du blir inbjuden kommer jag med glädje att närvara.
Intressant föredrag! Men jag saknade diskussion om det bruna eftersom det mesta handlade om det blåa. Hade velat se mer fokus på övergången ;=) Det bästa var ändå dina små roliga pikar mot marknadsekonimisterna.
Det känns som att utrikespolitiska föreningen i Göteborg jämfört med dito i Lund följer mainstreamfåran i samhällsdebatten. Har dom någonsin frågat dig, Ali, om du har lust att föreläsa i gbg?
SvaraRaderaHur är det med den utrikespolitiska föreningen i Linköping? Har dom någonsin frågat dig om du är intresserad av att föreläsa? Om du blir inbjuden kommer jag med glädje att närvara.
SvaraRaderaKeep up! :)
Intressant föredrag! Men jag saknade diskussion om det bruna eftersom det mesta handlade om det blåa. Hade velat se mer fokus på övergången ;=) Det bästa var ändå dina små roliga pikar mot marknadsekonimisterna.
SvaraRaderaLycka till!
Ali