tisdag, februari 07, 2006

Från blått till brunt. Lund 8/2

Inbjuden till talarkväll på Utrikespolitiska föreningen, Lunds universitet. Imorgon, onsdag den 8 februari. Eden, sal 131. Klockan 19:30.

Rubrik: Från blått till brunt - en betraktelse av den samtida imperialismen.

3 kommentarer:

  1. Anonym10:07 em

    Det känns som att utrikespolitiska föreningen i Göteborg jämfört med dito i Lund följer mainstreamfåran i samhällsdebatten. Har dom någonsin frågat dig, Ali, om du har lust att föreläsa i gbg?

    SvaraRadera
  2. Anonym4:25 em

    Hur är det med den utrikespolitiska föreningen i Linköping? Har dom någonsin frågat dig om du är intresserad av att föreläsa? Om du blir inbjuden kommer jag med glädje att närvara.

    Keep up! :)

    SvaraRadera
  3. Anonym9:49 em

    Intressant föredrag! Men jag saknade diskussion om det bruna eftersom det mesta handlade om det blåa. Hade velat se mer fokus på övergången ;=) Det bästa var ändå dina små roliga pikar mot marknadsekonimisterna.

    Lycka till!
    Ali

    SvaraRadera