onsdag, februari 15, 2006

Småborgerlig individualism

(eller: realsocialistiskt hat trick)

5 kommentarer:

  1. Anonym9:29 fm

    Robin Hood: Finner du stort nöje i att gnälla över ett problem som inte hade funnits om du använt en riktig webbläsare, d.v.s. Firefox?

    SvaraRadera
  2. Robin Hood: Det står dig ju helt fritt att välja att klicka på en länk eller inte. Du har helt i enlighet med den liberala valfriheten aktivt valt att få upp en massa pop-ups.

    SvaraRadera
  3. Anonym1:24 em

    Typiskt brun-högern att frångå ämnet och skapa en kvasidebatt om pop-ups.

    SvaraRadera
  4. Anonym5:37 em

    Brun-högern? Nazism? Vad?

    SvaraRadera