Den långa radiointervju som jag gjorde
i närradio förut finns nu
upplagd här. Det är en timme med några musikinslag. Första halvan handlar om Israel-Libanon/Palestina, sedan är det en del om "kriget mot terrorismen" och så en del inrikes och integrationspolitik i slutet. Det blir ett lite abrupt slut pga en teknisk miss med nätöverföringen. (Fridolinintervjun från timmen innan finns
här).
Ali vad hette radiostationen, är det en persisk lokalradiostation?
SvaraRaderaNej, det är programmet "Radio Sion" i Israeliska armeradion....
SvaraRaderaProgrammet heter enligt hemsidan "Lördag kväll". Det är en persisk kulturförening som driver den.
SvaraRadera