Ska bli intervjuad – på svenska – i en iransk närradiostation i Göteborg. Programmet sänds direkt på webben här – klicka på den ljusblå knappen. Klockan 17 ska intervjun börja. Nu intervjuas Gustav Fridolin (mp).
Har det blivit fler Zionazi-yngel här eller har A.Berman & Co blivit sjukare?
I vilket fall som helst är frånvaron av Ali i SVT 24 & Co noterbar så här i "terrorhysterin" och Israel/USAs massaker på Libanon, istället tar man in Israelfanatiker från "krigshögskolan"!
Intressant journalistik. "Programledaren" är väl också vänsterpartist...
SvaraRaderaPatetiskt, Ali. Riktigt patetiskt.
Hur gör man egentligen för att lyssna? Den där sidan var hyfsat rörig.
SvaraRaderaHelt abrupt slängde de ut Ali Esbati ur programmet och satte på musik...
SvaraRaderaInget tack, inget hejdå ;)
Klicka som sagt på den ljusblå cirkeln. (Musikpaus nu)
SvaraRaderaJa, de avbröt sändningen när Ali höll på att tala. Förhoppningsvis SÄPO som slog till... ;)
SvaraRaderaJo, jag förstår att förhoppningarna är på topp. Programmet fick avbrytas kl 18 pga tekniska missförstånd. Tack till dem som lyssnade.
SvaraRaderaMycket bra. Man blir mycket stolt över dig Ali. Tack.
SvaraRaderaSom iranier skäms jag över Ali
SvaraRadera/Fatemeh
Som rasideolog blir jag stolt över "Fatemeh".
SvaraRaderaSom tystad med ett par tidigare kommentarer som Ali i sin oändliga maktvishet raderade så har jag inga kommentarer.
SvaraRaderaHar det blivit fler Zionazi-yngel här eller har A.Berman & Co blivit sjukare?
SvaraRaderaI vilket fall som helst är frånvaron av Ali i SVT 24 & Co noterbar så här i "terrorhysterin" och Israel/USAs massaker på Libanon, istället tar man in Israelfanatiker från "krigshögskolan"!
Du har det inte lätt, Ali. :) Hur kommer det sig förresten att du läste på Handels?
SvaraRadera