lördag, augusti 19, 2006

För den som vill lyssna

Ska bli intervjuad – på svenska – i en iransk närradiostation i Göteborg. Programmet sänds direkt på webben här – klicka på den ljusblå knappen. Klockan 17 ska intervjun börja. Nu intervjuas Gustav Fridolin (mp).

12 kommentarer:

  1. Anonym5:23 em

    Intressant journalistik. "Programledaren" är väl också vänsterpartist...

    Patetiskt, Ali. Riktigt patetiskt.

    SvaraRadera
  2. Anonym6:08 em

    Hur gör man egentligen för att lyssna? Den där sidan var hyfsat rörig.

    SvaraRadera
  3. Anonym6:12 em

    Helt abrupt slängde de ut Ali Esbati ur programmet och satte på musik...

    Inget tack, inget hejdå ;)

    SvaraRadera
  4. Klicka som sagt på den ljusblå cirkeln. (Musikpaus nu)

    SvaraRadera
  5. Anonym6:15 em

    Ja, de avbröt sändningen när Ali höll på att tala. Förhoppningsvis SÄPO som slog till... ;)

    SvaraRadera
  6. Jo, jag förstår att förhoppningarna är på topp. Programmet fick avbrytas kl 18 pga tekniska missförstånd. Tack till dem som lyssnade.

    SvaraRadera
  7. Anonym6:24 em

    Mycket bra. Man blir mycket stolt över dig Ali. Tack.

    SvaraRadera
  8. Anonym6:38 em

    Som iranier skäms jag över Ali
    /Fatemeh

    SvaraRadera
  9. Anonym6:48 em

    Som rasideolog blir jag stolt över "Fatemeh".

    SvaraRadera
  10. Anonym8:01 em

    Som tystad med ett par tidigare kommentarer som Ali i sin oändliga maktvishet raderade så har jag inga kommentarer.

    SvaraRadera
  11. Anonym11:06 fm

    Har det blivit fler Zionazi-yngel här eller har A.Berman & Co blivit sjukare?


    I vilket fall som helst är frånvaron av Ali i SVT 24 & Co noterbar så här i "terrorhysterin" och Israel/USAs massaker på Libanon, istället tar man in Israelfanatiker från "krigshögskolan"!

    SvaraRadera
  12. Anonym11:43 fm

    Du har det inte lätt, Ali. :) Hur kommer det sig förresten att du läste på Handels?

    SvaraRadera