Krohnman, mannen som hade tillräckligt gott omdöme för att lämna folkpartiet, men tillräckligt dåligt för att ta det "nya" med moderaterna på allvar, visar åtminstone prov på viss humor.
De flesta studenter är nog moderater eller borgare i största allmänhet. Det brukar ändra sig när de kommer ut i arbetslivet och upptäcker vad det egentligen innebär.
Vilket geni denne man är. Först skippar han folkpartiet och gör en smart grej i att gå med i moderaterna. Sedan så har han humor också.
SvaraRaderaFan va skönt det är att vara student och moderat i dessa dagar ;)
De flesta studenter är nog moderater eller borgare i största allmänhet. Det brukar ändra sig när de kommer ut i arbetslivet och upptäcker vad det egentligen innebär.
SvaraRaderaRättshaveristen Jonas Barkå är nog en av Esbatis varmaste beundrare, så ofta som han kommenterar här...
SvaraRadera