fredag, augusti 18, 2006
Prime Time Appearance
Klockan tio, ikväll fredag, sänds programmet
TV Continente
på
Öppna Kanalen
, där jag utfrågas angående vänsterpartiets utrikespolitik. Repris på tisdag klockan 14:30.
1 kommentar:
Anonym
11:29 fm
Jag vill bara påminna om att alla har inte olyckan att bo i Stockholm
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Jag vill bara påminna om att alla har inte olyckan att bo i Stockholm
SvaraRadera