Ja, valfrihet, demokrati, frihet och att få bestämma över sitt eget liv är något väldigt fult om man är kommunist. Staten och kollektivet vet alltid vad som är bäst för dumma medborgare.
jag röstar själv på alliansen, dock ej kd, men detta var det grymmaste jag sett på länge. holy shit, som att komma tillbaks till 1800talet alternativt hem till gården. men hon drar nog några åldermän i alla fall. rejäl och god som hon verkar.
Först tänker man bara "herre jävlar", men så inser man att "jesus kristus" kanske är ett lämpligare utrop. Det här slår nästan muffarnas film- och musikproduktion. Nästan.
En partikamrat? http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/universal_pictures/the_40_year_old_virgin/steve_carell/the40yearoldvirgin_bigfinal.jpg
Det briner i ogonen pa mig. I hela mitt liv har jag nog aldrig sett nagot sa smaklost.
Som designer brister min sjal i tusen bitar nar jag ser denna orgie i usel smak. Som manniska blir jag deprimerad och vill bara ga hem och lagga mig under tacket och grata och lyssna pa Ebba Gron tills denna kristna ondska runnit ur mig.
jag tycker också att knappnytt är rolig och bra. uppradningen av de kommunistiska folkmorden var så effektfull på mig att jag faktiskt funderar på att överge vänsterpartiet för all framtid...
folkmord är reaktionärt.
bör ses! http://www.knappnytt.nu/ShowEpisode.aspx?id=5
Kan tyvärr meddela att KD-filmen tragiskt nog inte är en parodi. Jag känner en i familjen i fråga lite, och jag garantera att ingen av dem har minsta antydan till sinne för humor. Fast det är väl inte så svårt att räkna ut...
Din första länk har blivit fel. Kontrollera.
SvaraRadera/Kristofer
haha, fantastiska.
SvaraRaderaSka inte du publicera lika bra filmer Ali?
Ja, valfrihet, demokrati, frihet och att få bestämma över sitt eget liv är något väldigt fult om man är kommunist. Staten och kollektivet vet alltid vad som är bäst för dumma medborgare.
SvaraRaderaRofl @ den ritade pulpeten och ljudeffekten när hennes namn blev förbockat.
SvaraRaderaDet är något med produktionskvaliteterna och retoriken och de som bär vittne som tar mig tillbaka till mitt senaste tandläkarbesök inombords.
SvaraRaderaJag har fixat första länken.
SvaraRaderajag röstar själv på alliansen, dock ej kd, men detta var det grymmaste jag sett på länge. holy shit, som att komma tillbaks till 1800talet alternativt hem till gården. men hon drar nog några åldermän i alla fall. rejäl och god som hon verkar.
SvaraRaderaVadå, Sveriges framtid ligger i våra händer. Det borde alla veta.
SvaraRaderapå nått sätt känns du också rätt så reaktionär, esbati...
SvaraRaderaMen detta kan ju inte vara på riktigt. Eller?
SvaraRaderaASG alltså asgarv...detta måste ju vara ett skämt eller?.....
SvaraRaderaRoligaste jag sett på länge hehehehehe...
Först tänker man bara "herre jävlar", men så inser man att "jesus kristus" kanske är ett lämpligare utrop. Det här slår nästan muffarnas film- och musikproduktion. Nästan.
SvaraRaderaVart kan man hitta mufs film som någon tidigare nämnde?
SvaraRaderaEn partikamrat?
SvaraRaderahttp://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/universal_pictures/the_40_year_old_virgin/steve_carell/the40yearoldvirgin_bigfinal.jpg
Ali hur kunde du?
SvaraRaderaDet briner i ogonen pa mig.
I hela mitt liv har jag nog aldrig sett nagot sa smaklost.
Som designer brister min sjal i tusen bitar nar jag ser denna orgie
i usel smak.
Som manniska blir jag deprimerad och vill bara ga hem och lagga mig under tacket och grata
och lyssna pa Ebba Gron tills denna kristna ondska runnit ur mig.
Jaha jag då som inte har nån familj.. Var passar jag in i kristdemokraternas världsbild?
SvaraRaderajag tycker också att knappnytt är rolig och bra. uppradningen av de kommunistiska folkmorden var så effektfull på mig att jag faktiskt funderar på att överge vänsterpartiet för all framtid...
SvaraRaderafolkmord är reaktionärt.
bör ses!
http://www.knappnytt.nu/ShowEpisode.aspx?id=5
Kan tyvärr meddela att KD-filmen tragiskt nog inte är en parodi. Jag känner en i familjen i fråga lite, och jag garantera att ingen av dem har minsta antydan till sinne för humor. Fast det är väl inte så svårt att räkna ut...
SvaraRadera