Tja, gillar man rasistiska skämt och förlöjligande av muslimer under sken av att man angriper västliga nyhetsmedia så... visst. Men för mig funkar han inte. Tycker mest han var desperat att synas, en typisk västerländsk stereotyp för hur man ska anpassa sig, antingen bo i ett bidragsberoende område och hålla käft eller spexa så att man blir löjlig. Sorgligt....
Tja, gillar man rasistiska skämt och förlöjligande av muslimer under sken av att man angriper västliga nyhetsmedia så... visst. Men för mig funkar han inte. Tycker mest han var desperat att synas, en typisk västerländsk stereotyp för hur man ska anpassa sig, antingen bo i ett bidragsberoende område och hålla käft eller spexa så att man blir löjlig. Sorgligt....
SvaraRaderava?
SvaraRadera/j
http://www.youtube.com/watch?v=whhbPVrb5KM&eurl=
SvaraRaderaHär får ni se en annan komiker och efterföljande diskussion.
kommentaren längst upp är planterad
SvaraRadera#1, Humor... du vet? Skratt och sånt?
SvaraRaderaGrymt rolig den här Omid, ska ge mig ut på filmjakt, behöver se mer :)
naseer:
SvaraRaderasök på comedy central och ladda ner. finns sjukt roliga ståuppkomiker.
några favoriter:
dave chappelle
pablo francisco
greg giraldo
frank caliendo
patrice o'neal
otis lee crenshaw
jim breuer
finns en till iranier men jag minns tyvärr inte vad han heter.
guldgruvor, gott folk!
Släpp en fis,...... begåvat inlägg från "massa" stollepär.
SvaraRaderafel, ta bort första ^ ^
SvaraRaderahttp://www.youtube.com/watch?v=-M2EyCeInBw