onsdag, augusti 16, 2006

"The Only Iranian Comedian"

Det här är mycket, mycket roligt. [Tack till Babak]

8 kommentarer:

  1. Anonym9:14 em

    Tja, gillar man rasistiska skämt och förlöjligande av muslimer under sken av att man angriper västliga nyhetsmedia så... visst. Men för mig funkar han inte. Tycker mest han var desperat att synas, en typisk västerländsk stereotyp för hur man ska anpassa sig, antingen bo i ett bidragsberoende område och hålla käft eller spexa så att man blir löjlig. Sorgligt....

    SvaraRadera
  2. Anonym9:49 em

    http://www.youtube.com/watch?v=whhbPVrb5KM&eurl=

    Här får ni se en annan komiker och efterföljande diskussion.

    SvaraRadera
  3. Anonym10:02 em

    kommentaren längst upp är planterad

    SvaraRadera
  4. Anonym10:07 em

    #1, Humor... du vet? Skratt och sånt?

    Grymt rolig den här Omid, ska ge mig ut på filmjakt, behöver se mer :)

    SvaraRadera
  5. Anonym10:18 em

    naseer:

    sök på comedy central och ladda ner. finns sjukt roliga ståuppkomiker.

    några favoriter:
    dave chappelle
    pablo francisco
    greg giraldo
    frank caliendo
    patrice o'neal
    otis lee crenshaw
    jim breuer

    finns en till iranier men jag minns tyvärr inte vad han heter.
    guldgruvor, gott folk!

    SvaraRadera
  6. Anonym11:15 em

    Släpp en fis,...... begåvat inlägg från "massa" stollepär.

    SvaraRadera
  7. Anonym4:33 em

    fel, ta bort första ^ ^

    http://www.youtube.com/watch?v=-M2EyCeInBw

    SvaraRadera