fredag, september 01, 2006

Ännu en (s)kandal

Skäggfobi.

20 kommentarer:

  1. Anonym5:34 em

    som skäggig själv (dock varken lika grovt eller välvårdat som pagrotskis (oavsett vad jag tycker om sossarna och hans politik så ska han ha creds för skägget) har jag märkt att väldigt många är negativa till skägg och att det finns väldigt mycket fördomar.

    har till och med för mig att det gjordes en studie vid juristutbildningen på sthlms universitet som kom fram till att män med skägg trenderade till att fällas för brott på lösare grunder samt att få hårdare straff (tror de hade nån form av iscensatta juryrättegångar)
    Så i dagens visuella mediesamhälle kanske skägget ses som en för står chansningen att ha på affischerna :/

    SvaraRadera
  2. Det är rätt många som har synpunkter på mitt, kan jag tala om.

    SvaraRadera
  3. Anonym5:54 em

    Ska du inte raka dig innan valdagen eller vad håller du på med?

    SvaraRadera
  4. Anonym6:58 em

    Va? har Ali skägg..har någon bildbevis???

    SvaraRadera
  5. Anonym8:59 em

    http://hem.passagen.se/dirtyfook/LeifPagrotskybeard.jpg

    SvaraRadera
  6. Anonym9:03 em

    Jag har från en säker källa att Pagrotsky är med på socialdemokraternas pelarannonser...

    http://banal.blogg.se/010906185446_alla_kom_med.html

    SvaraRadera
  7. Anonym9:12 em

    Men jag vill se Alis skägg!!!!

    SvaraRadera
  8. Anonym9:24 em

    Google är din vän

    SvaraRadera
  9. Anonym10:20 em

    Visst är Paggan ful med sitt skägg, dessutom en fullblodsjude som skall utrotas enligt extremvänsterns kompisar Hamas, Hizbolla och Iran.

    Karln är ju ett levande bevis för att förintelsen aldrig ägt rum. Eller hur?

    SvaraRadera
  10. Visst är Paggan ful med sitt skägg, dessutom en fullblodsjude som skall utrotas enligt extremvänsterns kompisar Hamas, Hizbolla och Iran.

    Karln är ju ett levande bevis för att förintelsen aldrig ägt rum. Eller hur?

    SvaraRadera
  11. Anonym1:06 fm

    "Ska du inte raka dig innan valdagen eller vad håller du på med?"

    Nej, Ali ska INTE raka sig, det är vallöftet. Rakar sig Ali är vi många som inte kommer rösta på vänstern.

    SvaraRadera
  12. Anonym1:19 fm

    JB Josefsson tar hem priset för dagens mest förvirrad bloggkommentar.

    SvaraRadera
  13. Anonym1:30 fm

    de senaste inläggen är usla med bävern som lågvattenmärket

    SvaraRadera
  14. Anonym4:46 fm

    Ali, återberätta sagan om den persiske skäggmannen

    SvaraRadera
  15. Anonym10:34 fm

    Det räcker inte med att Ali behåller skägget för att jag ska rösta på vänsterpartiet. Men om han under varje TV-framträdande har en tops i varje öra och två i näsan så kommer saken i ett annat läge.

    SvaraRadera
  16. Anonym6:26 em

    Den som har skägg har något att dölja." - Ayn Rand
    ----------------------

    Det ska bli tillåtet att bli rik som företagare

    Maud Olofsson

    Nästan lika utstuderat klarsynt.

    SvaraRadera
  17. Anonym6:33 em

    Lenin, Hitler, Stalin, Castro, Che Guevara, Saddam, Usama. Förtryck och massmord går hand i hand med skägg och mustasch.

    SvaraRadera
  18. Anonym7:02 em

    kausalitet visar sig återigen inte vara en stor grej för nyliberaler

    SvaraRadera
  19. Anonym10:54 fm

    rätt lustigt att han ej får vara med men att Frau Mona får det. Hon är avskydd av opinionen, samt föga populär internt (kanslihuset borträknat). Paggan är ju den minst ogillade politikern i Sverige. Folkkär som bara den.

    SvaraRadera