torsdag, september 07, 2006
Norsk blogg att följa
Audun Herning
, tidigare ordförande i norska
Sosialistisk Ungdom
har börjat blogga
. Kan säkert bli intressant att följa.
1 kommentar:
Anonym
10:34 em
takker
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
takker
SvaraRadera