Maud Olofsson har en bildblogg. Klart underhållande. Bildkommentar från den 21 augusti:
Målerås. Jag brukar ibland använda metaforen att ”Sverige måste gå från att vara matade fågelungar till att bli ivriga bävrar”. Vi ett gott skratt när vi hittade denna bäver i glas på Målerås Glasbruk, som dessutom var på rea!
Nu väntar jag ivrigt på alla höger människor skriver kommentarer som t.ex. kommunister är dumma..fast ni påpekar inte så utan mer att vi är hjärntvättad...I´m waiting...
Ja, det finns en del ofrivillig humor på Mauds blogg.
Är det förresten bara jag som misstänker att Fredrik Reinfeldt egentligen avskyr Maud? Han såg ju lätt obekväm ut när de skulle sova över i Mauds hus i Långtbortistan t.ex.
Nu väntar jag ivrigt på alla höger människor skriver kommentarer som t.ex. kommunister är dumma..fast ni påpekar inte så utan mer att vi är hjärntvättad...I´m waiting...
SvaraRaderakommunister är dumma
SvaraRaderaJa, det finns en del ofrivillig humor på Mauds blogg.
SvaraRaderaÄr det förresten bara jag som misstänker att Fredrik Reinfeldt egentligen avskyr Maud? Han såg ju lätt obekväm ut när de skulle sova över i Mauds hus i Långtbortistan t.ex.