söndag, april 16, 2006

Påskbudskap: lägg alla skägg i samma korg

6 kommentarer:

Marcus Friberg sa...

Haha, gillade omröstningen där. ;)

Anonym sa...

Ali, det är dags att du skaffar skägg, du kommer aldrig bli någon marxistisk patriark annars. Du ser reaktionär ut rakad!

Anonym sa...

Skägg är det coolaste som finns! jag gråter mig till sömns varje natt - jag får inget skägg jag ser bara orakad ut :(

Anonym sa...

jag vet... har samma problem, du har inte testat med regain i ansiktet? Tror det kan funka... Att Ali rakar av sitt skägg är fasen ett hån mot oss skägglösa! Sådant borde bara vara förbjudet...

Elisabeth Biström sa...

Men hörrni, det här med skägg är ju så överskattat! Det är stickigt och luktar konstigt, där fastnar matrester och oftast ser det inte alls bra ut. Ali- du är fin utan skägg. Inget skägg åt folket!

Bono sa...

Ha ha.. bra ironi i det sista inlägget. Skäggs all over the world unite!