torsdag, augusti 25, 2005

Ökad egenfinansiering?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ojojoj Ali, jag ser fram emot kommentarerna till detta. De blir säkert ännu roligare än själva inlägget. Du blir troligen anmäld för majestätsbrott, allra minst.

Bengt O.

När jag ändå har ordet

Anonym sa...

wtf...?

Anonym sa...

Kul, men akta er för den mannen! Om han kör på er så är han helt ansvarsbefriad.
Även ifall han deltog i det nämda rånet så har han rättsligimunitet.
1500-tal eller 2000-tal?

Ali Esbati sa...

Jag får passa på att länka till ett egen liten text från en gång när det begav sig på riktigt.

Anonym sa...

Det räcker väl med att våra blåblodiga rånar oss skattebetalare på miljonbelopp varje år.

Märkligt att tokhögern, som föraktar människor som är sjukskrivna och arbetslösa, samtidigt hyllar familjen som inkasserar Sveriges dyraste socialbidrag...

Anonym sa...

Ey, trögskalle, finns ett fåtal människor som föraktar sjukskrivna o arbetslösa. Dessa sjukhuven finns representerade i alla partier. Lär dig sen att högern inte är en homogen grupp.

Anonym sa...

Då måste jag också få länka till en egen text i ämnet. Som vanligt har jag inga på min sida - eller?