tisdag, november 22, 2005

Fan, fan, fan

Det var bättre förr.

8 kommentarer:

Wille sa...

Svar till bildtexten:
Nej.

Anonym sa...

Vem är det, är han känd?


Absolut hela statskulden orsakad av 9 års bergerligt styre


KAS

Anonym sa...

Frågan är om det inte var en marknadsföringsstrategi och att Ali i denna har agerat nyttig idiot.

Jag menar, ingen kommer tycka Fredriks Malms idéer blir sämre bara för att en bildtext i ett kampanjfoto hade Kalle Anka typsnitt - 10 månader före valet!

Däremot så vet stora delar av den politiska bloggosfären redan nu om Fredriks Malms personvalskampanj. En bra rivstart mao.

Synd bara att så många av hans idéer är dåliga.

Anonym sa...

Han är inte tillräckligt liberal?


Nu börjar jag fatta hur långt ifrån den svenska politiska verkligheten en del av er uppenbarligen är.

Anonym sa...

Är det nån typ av dokusåpa-kändis?

Ah, nu ser jag. Han vill att jag ska kryssa för hans namn på den där lilla lappen man ska lägga i en låda vart fjärde år i en rituell illusion av medbestämmande för vanliga människor.

Anonym sa...

Annars är ju min favorit:
www.philip.nu

Anonym sa...

Som Liberal maste jag tyvarr medge att LUF ar aningen politiskt forvirrade. De overger garna Liberala ideal for lite populistiska skit-ideer for att kora tungan i arslet pa de konservativa.

magnus sa...

På reklambyråer sitter det väl mediautbildade rikemansbarn till kommunister? Typ telningar till reklamgurys som Roy Andersson.

Detta missade väl folkpartiklarna.